Per tal de sol•licitar telemàticament una subvenció per a entitats i associacions, caldrà seguir els següents passos:
1. Accedir a la seu electrònicaSeleccionar el mètode d'identificació electrònica, indicant el vostre codi d'accés. Cliqueu a l'enllaç seu electrònica
- Accedireu al document d'Instància Genèrica i haureu d'omplir les dades sol.licitades
- En l'apartat de sol•licito haureu de posar: subvenció de l'entitat .... (especificar la vostra entitat), per l'any ....
- Després haureu de clicar l'opció adjuntar-hi documents, en aquest apartat caldrà anar afegint tots els documents/ models que us demanem (consulteu apartat 2 d'aquesta pàgina ).
- Un cop afegits aquests documents, haureu de clicar seleccionar documents a signar. Haureu de clicar TOTS els botons que surten al costat dret dels documents adjuntats i després clicar firmar
- Un cop signat, tornareu a la instància genèrica, i podeu acabar d'omplir l'apartat de: Informació de la sol•licitud (sol•licitar la informació posterior, per mitjans electrònics i/o pel vostre compte de correu, i d'altres).
- Un cop hagueu omplert tota la sol·licitud, haureu de clicar continuar, i tornareu a la instància genèrica, per fer-ne un últim repàs. Si tota la informació és correcte, d'acord amb el que es sol•licita, haureu de clicar enviar sol•licitud. A continuació se us demanarà la signatura electrònica (el vostre codi), i ja tindreu tramitada la vostra sol•licitud.
2. Adjuntar la següent documentació
D'acord amb el tràmit a realitzar, haureu d'adjuntar la corresponent documentació de: