L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el punt de referència per a qualsevol consulta i/o tràmit que la ciutadania vulgui realitzar amb l'Ajuntament d'Argentona. Està situat a la planta baixa de l'edifici municipal.
Es tracta d'un servei d'atenció personalitzada, mitjançant el qual els ciutadans i ciutadanes poden obtenir informació i realitzar gestions i tràmits, com empadronaments i obtenir certificacions, entre d'altres.
L'OAC també fa funcions de Registre General Municipal i de finestreta única. S'hi poden presentar totes les sol·licituds i documents relacionats amb matèries de competència municipal, com llicències urbanístiques i d'obertura d'establiments. Des de l'OAC, aquests seran derivats al departament corresponent per a la seva gestió posterior.
D'altra banda, l'OAC és l'encarregada de rebre i gestionar tots els tràmits que es vulguin dur a terme a través de la seu electrònica. L´únic requisit per poder realitzar tràmits telemàticament serà disposar de certificat digital (FNMT-CERES, CATCert, ACCV o IZENPE) o DNI electrònic.
1. Ser atès/a amb respecte, confidencialitat i eficàcia dins l'horari d'atenció de l'OAC.
2. Obtenir informacions clares i certes, així com assessorament sobre els tràmits que vulgui efectuar.
3. Accedir gratuïtament als formularis de sol·licitud dels tràmits municipals, presencialment o a través de la seu electrònica.
4. Obtenir còpia segellada de les sol·licituds que es presentin i justificants dels pagaments que es facin efectius.
5. Ser informat directament des de l'OAC de l'estat de tramitació dels procediments que ha iniciat, en la mesura del que sigui possible.
6. Presentar queixes i suggeriments relatives als serveis municipals, ja sigui presencialment a l'OAC, a través de la instància general de la seu electrònica, del correu ordinari o de les vies específiques que contempla cada servei.
Deures de les persones usuàries1. Fer un ús responsable de les instal·lacions i serveis d'atenció ciutadana, respectant l'ordre d'atenció i mantenint una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei i dels treballadors i treballadores.
2. Respectar els horaris del servei i els terminis fixats per a convocatòries o citacions.
3. Facilitar de forma certa les dades d'identificació personal i les relatives a la prestació d'un servei o procediment, així com comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d'un servei.
4. Assegurar-se de la lectura i comprensió d'allò que se signa.
5. Obeir les recomanacions del personal municipal en cas d'emergència o evacuació de l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Ajudeu-nos a millorarEn cas de voler presentar algun suggeriment o queixa sobre el servei rebut a l'OAC es podrà fer presencialment, al correu electrònic oac
Oficina d'Atenció Ciutadana
c/ Gran, 59
Telèfon: 93 797 49 00
Horari
De dilluns a divendres de 8.30 del matí a 2 del migdia i els dijous també de 4 a 7 de la tarda.
De juny a setembre l'Oficina d'Atenció Ciutadana només atén en horari de matí.