Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
La deixalleria municipal d'Argentona tornarà a obrir al públic a partir d'aquesta tarda de divendres 26 de juny, un cop finalitzades les tasques urgents de reorganització interna que han obligat a mantenir el servei temporalment fora d’ús. La reobertura d'aquesta tarda, en l'horari habitual, permetrà recuperar la normalitat en la gestió dels residus especials i voluminosos del municipi.
Per tal d'evitar futures afectacions en el servei, l'Ajuntament d'Argentona recorda a les persones usuàries la importància de seguir les normes d'ús de la deixalleria, imprescindibles per garantir un funcionament segur, ordenat i eficient del servei:
Pel que fa a la separació de residus, cal posar especial èmfasi en el rebuig i voluminosos, que són els que generen més incidències i dificultats en el funcionament de la deixalleria. Per aquest motiu, l'Ajuntament fa una crida especial a la ciutadania perquè en faci un ús responsable i acurat.
D'altra banda, es recorda a totes les persones usuàries que els operaris de la deixalleria segueixen les directrius municipals. En cas de discrepància, queixes o suggeriments, cal adreçar-se directament a l'Ajuntament d'Argentona.
El consistori agraeix la paciència i comprensió de la ciutadania durant aquests dies d'afectació.