Notícies
Publicat el 25.06.2026
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Ajornada la reobertura de la deixalleria
La instal·lació romandrà tancada fins a nou avís

La deixalleria municipal no reprendrà l'activitat aquest dijous 25 de juny tal com estava previst inicialment. A causa de la situació derivada del recent canvi de gestió de l'empresa concessionària i de la necessitat d'executar tasques urgents de reorganització interna, la instal·lació romandrà tancada fins a nou avís.

Els treballs que s'estan duent a terme han posat de manifest la necessitat d'ampliar el període de tancament per garantir una correcta adequació de l'espai, millorar l'organització operativa i assegurar que el servei es pugui prestar amb totes les garanties de seguretat i qualitat per a la ciutadania.

Aquest tancament afecta també els municipis de Dosrius i Òrrius, que comparteixen l’ús de la instal·lació. Els respectius ajuntaments han estat informats de la situació i de l'ajornament de la reobertura.

L'Ajuntament agraeix la comprensió de la ciutadania davant d'aquesta incidència excepcional i demana disculpes per les molèsties que aquesta situació pugui ocasionar. Es treballa per restablir el servei tan aviat com sigui possible.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800