Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

La companyia municipal Aigües Argentona ha emès un comunicat als veïns i abonats del servei arran de les darreres incidències en la pressió de l'aigua. Amb excepció de casos originats per afectacions puntuals en la xarxa, l'empresa afirma que està subministrant aigua "per sobre dels límits mínims de pressió que indica la normativa vigent". D'aquesta manera, evita a les persones usuàries la instal·lació de grups de sobrepressió als habitatges.
L'envelliment de la xarxa municipal i la concentració dels consums en unes franges horàries a conseqüència de l'escalada de preus que ha experimentat en els darrers mesos el mercat energètic, han provocat certs problemes en la capacitat de distribució a diverses zones del municipi.
Aigües Argentona assegura que està desenvolupant un pla de treball de camp que permeti reequilibrar el servei i normalitzar la situació, especialment en determinats punts d'Argentona "amb unes condicions més desfavorables pel que fa a assegurar el potencial de pressió en el subministrament d'aigua".
Per aquest motiu demana als veïns i veïnes que es puguin trobar amb aquestes deficiències, que adoptin les següents mesures:
Aigües d'Argentona agraeix, per últim, la comprensió i col·laboració dels veïns i veïnes del municipi
