Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
En la sessió es portarà a aprovació l'acta del Ple del 26 de gener de 2026
En l'apartat de control es donarà compte de l'activitat de la Junta de Govern Local i dels decrets d'Alcaldia dictats entre el 9 de gener i el 5 de febrer, així com dels informes de morositat i del període mig de pagament del quart trimestre de 2025
En la part resolutiva, el Ple debatrà l'aprovació definitiva del Pla d'Emergència en situacions de sequera, la denominació del local social de les Ginesteres amb el nom de Llorenç Soldevila i Balart, la desestimació d'al·legacions sobre les condicions del personal municipal i una moció del PP d'Argentona relativa a l'avinguda del Molí de les Mateves.
El ple es podrà seguir, en directe per l'emissora municipal Ràdio Argentona i el canal Youtube de l'Ajuntament d'Argentona.
