Notícies
Publicat el 23.07.2025
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
La Festa Major incorporarà una novetat molt refrescant
Dimecres 6 d'agost gaudirem d'activitats aquàtiques a la piscina municipal
piscina municipal

Res millor per passar la calor que ens sol acompanyar per la Festa Major que refrescar-se amb una bona capbussada. L’últim dia de festa, dimecres 6 d'agost, la piscina serà l'escenari d'una jornada plena de diversió amb inflables gegants per a totes les edats. L'activitat es durà a terme de 10 h a 14 h.

Per tal de garantir la seguretat i comoditat de tots els participants, s'organitzaran torns de 30 minuts, amb una capacitat màxima de 90 persones per torn.

L'entrada té un cost d’1 euro per persona i ja es pot comprar a la taquilla de la Piscina Municipal durant el seu horari d'obertura.

INFORMACIÓ IMPORTANT:

  • Els menors de 16 anys hauran d'anar acompanyats d'un adult.
  • Els joves de 14 i 15 anys que desitgin accedir sols a la piscina hauran de presentar una autorització legal obligatòria. El model d'autorització està disponible a l’àrea d'Esports.
 
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800