Si voleu donar a conèixer alguna activitat, ompliu el següent formulari:
PROGRAMACIÓ
ACTE CENTRAL DEL CORRELLENGUA 2O25 A les 19.15 h, a la plaça de Vendre
Acte de Cultura Popular
L'acte, que difon i promou la llengua i la cultura catalanes, serà conduït per Oriana Alemany i començarà amb l'encesa de la Flama de la Llengua, seguida de la lectura (a càrrec d'Emília Illamola) del Manifest del Correllengua 2025.
A continuació, es lliuraran els reconeixements als voluntaris de les associacions Rialles i Xarxa d'Espectacles, i es farà una lectura de textos de Mercè Rodoreda (escriptora homenatjada en aquesta edició) a càrrec de: Esperança Castan, Mia i Sara Espígul, Laura Gàllego, Marta Mas i Gina Sabadell.
I per tancar l'edició, gaudirem d'una actuació musical en directe amb músics de la vila.
Ho organitza: Correllengua Argentona.
NIT DE MUSICALS. 1a Nit de Musicals Participativa d'Argentona
Acte cancel·lat per l'empresa organitzadora
A causa de motius aliens a l'Ajuntament, l'empresa organitzadora ha cancel·lat aquest acte.
Arriba a Argentona una proposta nova i engrescadora dins la programació de la Festa Major: la Nit de Musicals, una vetllada plena d'energia, emoció i talent local. Per primera vegada, entitats del municipi i de l'entorn s'uneixen per oferir un espectacle col·lectiu on el musical és el gran protagonista.
Amb la direcció de Marc Flynn, la direcció musical i arranjaments de Dídac Flores i l'assessorament coreogràfic de Júlia Pérez, la nit esdevindrà un gran espectacle ple de màgia.
En aquest projecte participatiu hi col·laboren diverses entitats culturals i artístiques: Gòspel Argentona, Diables d'Argentona, Amics del Ball, Escola de dansa Pas x Pas, Associació Catalana El Moviment És Vida, Fundació El Maresme – Centre Ocupacional Pere Parera, La Caixa dels Trons, Sala Cabanyes, Casa de Andalucía, Escola de Dansa Heidi Consegal i Mataró Teatre Musical.
També participen a l'espectacle reconeguts artistes del món del teatre musical:
Jordi Coll, Lu Fabrés, Maria Santallusia, Mireia Federico, Marc Flynn i Dídac Flores. Amb la col·laboració especial de Rai Borrell, actor argentoní amb una destacada trajectòria professional, que ha participat en musicals com Forever Young, o Company i Están tocando nuestra canción, dirigits per Antonio Banderas, i que ha estat el màxim responsable del projecte Impro Side Story, primer espectacle d'improvisació musical que ha fet temporada a diverses sales de Barcelona.
Serà una gran nit per celebrar el talent, la cultura i la força del treball col·lectiu local. No us ho perdeu!
Ho organitza: Suerte En Mi Vida.
Amb el suport de l'Ajuntament d'Argentona.