Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

Aquests dies han finalitzat les obres de reforma interior de la cuina de l'escola Argentona i de la cambra higiènica annexa.
L'actuació ha consistit en la retirada de les antigues instal·lacions existents per nous equips, a més de nova fusteria exterior i interior, enrajolat, paviment, així com un nou cel-ras amb il·luminació LED. Aquesta intervenció ha permès adequar i fer una renovació integral de la cuina del centre.
En els últims anys, l'Ajuntament i l'Associació de Famílies de l'escola ja havien destinat alguns recursos a la renovació de diversos elements de la cuina, com la substitució de la campana o la zona de foc, així com la compra d'un forn elèctrix mixte de vapor-convecció. Amb aquesta inversió la cuina de l'escola està plenament equipada i s'adapta a la normativa.