Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
D'acord amb la Llei 39/2015 i amb l'objectiu de millorar la participació dels ciutadans i ciutadanes en el procediment d'elaboració de normes, amb caràcter previ a l'elaboració del projecte d'ordenança, es duu a terme una consulta pública, a través dels portals web de l'Ajuntament d'Argentona, amb l'objectiu de recollir l'opinió dels ciutadans/es i organitzacions més representatives potencialment afectats/des per la futura norma.
La ciutadania i les organitzcions poden remetre les seves propostes i suggeriments sobre el text que es redactarà, mitjançat instància general fins el dimecres 5 de juny del 2019, que poden presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per via telemàtica mitjançant la seu electrònica.
El Reglament inclou les referències normatives recollides en els sistemes internacionals, europeus, estatal, autonòmic i local , els quals estableixen l'obligació que tenim els poders públics per garantir la transversalitat en la incorporació de la perspectiva de gènere en totes les polítiques publiques per aconseguir la igualtat real i efectiva i la paritat entre homes i dones. .
Pots consultar el document al següent enllaç del portal de transparència: