Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
La consultoria de transport CINESI, amb el suport de la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament, ha presentat una diagnosi de mobilitat en què analitza la circulació interior d'Argentona i proposa algunes solucions pel que fa als accessos al municipi i la mobilitat al centre.
Una de les primeres conclusions que se n'extreuen de l'estudi és el desequilibri que presenta la carretera de Vilassar i Avinguda Puig i Cadafalch, principal via d'accés a Argentona però que només un 50% dels vehicles que hi entren la utilitzen també per sortir del municipi.
El treball també detecta alguns punts crítics, com la manca d'accés directe al carrer Joan XXIII des de la ronda de Llevant, els itineraris d'accés a l’àmbit de l'Ajuntament, el doble sentit als carrers Canigó i Les Feixes o la baixa pacificació dels carrers del centre, i aporta diverses solucions.
En els propers dies l'Ajuntament d'Argentona realitzarà diverses accions per tal de conèixer l'opinió de la ciutadania sobre d'altres punts conflictius de la circulació i la mobilitat a Argentona i també una presentació
Pots consultar la diagnosi de mobilitat al següent enllaç
