Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 25.06.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El Taller de microgimnàstica tornarà al setembre
La setmana passada va tenir lloc la cloenda del taller de microgimnàstica del curs 2011-2012 organitzat pel departament de Benestar Social de l'Ajuntament d'Argentona i que és una de les activitats més sol.licitades i amb més participació per part del col.lectiu de la gent gran.

Les preinscripcions per al curs vinent, que s'iniciarà el 18 de setembre, es faran del 16 al 27 de juliol i la matrícula final, del 3 al 14 de setembre. Podeu adreçar-vos a la primera planta de l'Ajuntament, a l’àrea de serveis socials, de dilluns a divendres, de 9 del matí a 2 del migdia.

S'organitzaran tres grups d'aquest taller que es durà a terme els dimarts, en les franges de 9 a 10 del matí, de 10:15 a 11:15 i d'11:15 a 12:15 hores. El preu del curs serà de 20 euros.

La microgimnàstica és un mètode de gimnàstica restauradora que, mitjançant postures d'estirament, allarga la cadena muscular posterior. Combina moviments senzills, postures precises i treball de respiració. Està indicada a qualsevol persona de totes les edats i especialment a persones que pateixen mal d'esquena, tensions, migranya, insomni, fibromiàlgia, entre d'altres.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800