Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 30.01.2009
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Es presenta en societat la TMD 2009
Un any més, la regidoria de Cultura ha organitzat la Temporada de Teatre, Música i Dansa. Enguany, els espectadors estan convidats a gaudir de dues representacions teatrals, dues interpretacions musicals, i un espectacle de dansa.

El 21 de febrer, es podrà veure Míting, de Zitzània Teatre, amb Àlex Casanovas i Santi Ibáñez. Es tracta d'una obra en clau d'humor que retrata el complex sistema de relacions que tenen els polítics amb la realitat. Un espectacle per riure i reflexionar.

El 7 de març, es podrà veure Cinemondo, de la Companyia Lisboa Zentral Café que interpretarà en directe una escollida selecció de bandes sonores del cinema. La interpretació d'aquestes petites joies musicals il·lustra en directe les imatges de les pel·lícules per a les quals van ser escrites i que es projecten al mateix temps que sona la música. Un tresor mig amagat.

El 28 de març, es podrà veure Cadena privada, de Marcel Gros. És un espectacle d'humor que parteix de la influència d'una cadena de televisió, i que convida a reflexionar sobre allò que és real i allò que no n’és. Consta de diferents moments escènics que destaquen per la seva senzillesa i originalitat. Un joc d'accions i paraules que composen les emissions d'aquesta particular cadena privada.

El 18 d'abril, arriba Euclydes Mattos TRIO, amb el músic argentoní Jorge Sarraute. Euclydes Mattos, cantautor i virtuós de la guitarra, juntament amb Jorge Sarraute i Daniel Levy, músics d’àmplia trajectòria en el món del jazz i la música popular, ens posen en comú un repertori basat en la música del Brasil: bossa nova, samba, baion, etc.

El 9 de maig, la Companyia de Dansa Mar Gómez ens presenta el seu darrer espectacle, Dios menguante, que ha estat guardonat amb el premi MAX a la millor intèrpret femenina de dansa 2008. L'obra conté pinzellades de cinema neorealista italià, una banda sonora en què predomina la música de Nino Rota i un espai escènic ideat per Joan Jorba. En aquesta nova proposta, seguint la línia dels espectacles anteriors de la companyia, el moviment, el gest i el sentit de l'humor seran els ingredients bàsics utilitzats per narrar la història d'un home que fa una parada en el seu camí i la d'una dona a qui res no detura.

Tots els espectacles
començaran a les 22 h, al Centre Parroquial.

Els abonaments, amb un cost de 35 € que representa un 40% de descompte sobre el preu total, es podran adquirir des de dilluns, dia 2, a divendres, dia 6 de febrer, a l'Ajuntament d'Argentona (C/ Ramon Par, 1), entre les 9 h i les 12 h.

Que comenci l'espectacle!





Argentona, 30 de gener de 2009.


^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800