Cultura i Festes
Literatura
Tertúlia Literària
 La trena de Laetitia Colombani
trena

Reunió de caràcter mensual, adreçada a tothom que vulgui parlar sobre literatura, fent una lectura conjunta d'un mateix llibre i entre tots els participants, es fa una anàlisi compartida de les reflexions que es poden desprendre del llibre tractat.

La trena, de Laetitia Colombani, és una novel·la que connecta les històries de tres dones de diferents llocs del món: l’Índia, Itàlia i el Canadà.

Tres vides aparentment molt diferents que, però, comparteixen una mateixa força: la capacitat de lluitar contra les adversitats, trencar amb els rols imposats i decidir el seu propi camí.

Una trobada per parlar de dones, desigualtats, sororitat i resiliència, i per descobrir com les històries de tres dones poden acabar entrellaçant-se com els fils d'una mateixa trena.

Dimecres
17
març
2027
19h
Lloc Biblioteca Municipal d'Argentona Joan Fontcuberta i Gel
Adreça c/Gran, 3-5
Hora 19 h
Durada 1 hora aprox.
Organitza Biblioteca Municipal d'Argentona Joan Fontcuberta i Gel
Preu Entrada lliure
Tipus d'acte Literatura
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800