Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'empresa distribuïdora d'energia Edistribución Redes Digitales SLU ha comunicat a l'Ajuntament la seva voluntat de dur a terme un projecte de variant de la línia de baixa tensió al carrer General Llauder, una actuació que també afectarà diversos carrers del municipi d'Argentona.
L'objectiu principal del projecte és substituir els trams actuals per un sistema de línies trenades grapades a façana, més modern, segur i visualment integrat. A més, es pretenen instal·lar caixes generals de protecció (CGP) per garantir la seguretat de les escomeses existents, que actualment connecten directament amb la xarxa. També es realitzarien les adaptacions necessàries a les façanes per tal de connectar-les correctament a la nova infraestructura. Aquests canvis millorarien la protecció de la instal·lació i contribuirien a un espai públic més endreçat.
L'Ajuntament d'Argentona ha informat del projecte als veïns i veïnes dels carrers afectats, els quals també poden contactar amb els serveis tècnics municipals per a qualsevol dubte.
Podeu consultar el projecte complet:
PROJECTE LÍNIA BT GENERAL LLAUDER
L'Ajuntament d'Argentona agraeix la col·laboració veïnal i resta a disposició per a qualsevol aclariment addicional.
