Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Aquest migdia s'ha declarat un incendi en una empresa de parafines i espelmes d'Òrrius, un foc que s'ha propagat ràpidament a la massa forestal annexa. Hi estan treballant les Policies Locals d'Argentona, Dosrius i La Roca del Vallès, Protecció Civil i fins a 25 dotacions dels Bombers de la Generalitat i dos mitjans aeris.
Protecció Civil ha demanat el confinament d'Òrrius a través d'un missatge d'alerta als mòbils, mentre que assegura que el fum no afecta a Argentona. Tot i això, l'Ajuntament demana als veïns i veïnes de les urbanitzacions més properes -Les Ginesteres, Can Raimí i Can Cabot- que mantinguin les finestres tancades, per precaució.
Pel que fa a l'incendi en la massa forestal, Bombers de la Generalitat asseguren que el foc no té prou potència per propagar-se.
L'alcaldessa, Montse Capdevila, s'ha desplaçat a Òrrius per conèixer la situació de primera mà. La Policia Local d'Argentona demana calma i assegura que, a hores d'ara, no hi ha cap perill per al nostre municipi.
