Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

El servei de vehicle elèctric compartit impulsat per l'Ajuntament d'Argentona i la cooperativa Som Mobilitat ja està operatiu. El passat cap de setmana es va iniciar amb una resposta positiva per part de la ciutadania, que ha començat a utilitzar el nou recurs de mobilitat sostenible disponible al municipi. Les primeres persones inscrites, empadronades a Argentona, ja han rebut el cupó de 20 € previst al conveni de col·laboració.
L'Ajuntament ha cedit gratuïtament una plaça d'aparcament amb punt de recàrrega a l'avinguda Puig i Cadafalch i assumeix el consum energètic i el manteniment del carregador. Per la seva banda, Som Mobilitat aporta el vehicle elèctric, la plataforma digital de reserves i diverses accions de promoció, entre les quals hi ha les dues xerrades informatives i el cupó de benvinguda per als primers 25 usuaris.
El conveni, signat fa dues setmanes per l'alcaldessa, Montse Capdevila, i el president de Som Mobilitat, Víctor Luna, té una durada inicial d'un any, prorrogable fins a quatre, i inclou la creació d'una comissió de seguiment per garantir el bon funcionament del servei.
Trobareu tota la informació del servei a www.sommobilitat.coop

FOTOGRAFIA: Els primers usuaris amb el val regal de Som Mobilitat.
Notícia relacionada:
L'Ajuntament d'Argentona impulsa un servei de vehicle elèctric amb Som Mobilitat
