Salut
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple

Dissabte a partir de les 20 h, la piscina municipal d'Argentona acollirà, un any més, el Mulla't per l'Esclerosi Múltiple. La iniciativa busca sensibilitzar i donar suport a les persones afectades per aquesta malaltia.

Un any més, l'Ajuntament d'Argentona se suma a aquesta campanya amb una sèrie d'activitats per a tots els públics. Durant el vespre i fins ben entrada la nit, podreu gaudir de bany lliure i aquagym, amenitzat per la música de DJ Juanra. El moment culminant arribarà amb el Salt pel Mulla't, un gest simbòlic per donar suport a la causa.  La jornada també comptarà amb un sorteig molt especial i amb venda de marxandatge oficial del Mulla't. 

L'Esclerosi múltiple (EM) és una malaltia neurològica crònica que afecta el sistema nerviós central i, majoritàriament, les dones. Aquesta és la segona causa de discapacitat neurològica en adults joves (entre 20 i 40 anys) segons afirma la Fundació Esclerosi Múltiple.

cartell mulla't

Dissabte
19
juliol
2025
20h
Lloc Piscina Municipal
Hora 20 h
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterAfegir l'acte al vostre calendari
 
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800