Ple municipal
Conferència, Agenda de l'alcaldessa, Agenda institucional
Ple municipal
ple ordinari 30 de juny

Dilluns 30 de juny a les 18:30 hores se celebrarà el ple corporatiu municipal de l'Ajuntament d'Argentona corresponent al mes de juny, i que podreu seguir en streaming al web municipal, al canal de l'Ajuntament a YouTube i també a Ràdio Argentona

La sessió inclou entre els assumptes a tractar: la determinació de les festes locals d'Argentona per a l'any 2026, la modificació del Pla Normatiu de l'exercici 2025 i l'aprovació inicial de l'ordenança reguladora del manteniment, neteja i salubritat de solars i terrenys urbans. També s'hi inclou la declaració com a desert del contracte de gestió de les classes de ceràmica, així com diverses modificacions de les ordenances fiscals núm. 6 i 12 relatives a tarifes per casaments civils i a serveis d'intervenció administrativa.

Altres punts destacats són el reconeixement extrajudicial de crèdit, la declaració d'interès especial de les obres de la Fundació la Nostra Llar Santa Anna i la proposta de modificació del POUM per regular les piscines d’ús particular. També s'hi aprova inicialment el projecte executiu de rehabilitació del dipòsit “Rocar d'en Serra” i l'increment de serveis addicionals de neteja a la piscina municipal durant l'estiu de 2025.

Finalment, es presenten diverses sancions per infraccions greus en matèria de benestar animal, i dues mocions del grup municipal Ara Argentona: una per lluitar contra l'okupació il·legal i una altra per la protecció de les pintures murals romàniques de Sixena.

Podeu consultar l'ordre del dia al següent enllaç:

  ordre del dia  

Divendres
30
juny
2023
18:30h
Lloc Sala de plens de l'antic Ajuntament
Hora 18.30 h
Tipus d'acte Conferència, Agenda de l'alcaldessa, Agenda institucional
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterAfegir l'acte al vostre calendari
 
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800