Si voleu donar a conèixer alguna activitat, ompliu el següent formulari:
Aquest servei té com a objectiu acostar l'atenció i l'assessorament a la ciutadania en matèria de drets i deures com a consumidors. S'hi pot accedir sense cita prèvia, i ofereix atenció personalitzada per resoldre dubtes i consultes relacionades amb el consum.
Els temes que s'hi poden tractar inclouen aspectes com assegurances, viatges i turisme, serveis bancaris, serveis a domicili, serveis turístics, habitatge, comerç i consum, etiquetatge i garanties, serveis de postvenda i també aspectes de subministaments.
Amb aquesta iniciativa, l'Administració vol fomentar un consum responsable, informat i segur, posant a l'abast de tothom els recursos necessaris per exercir els seus drets amb garanties.
La visita de l'Oficina Mòbil en aquesta ocasió s'instal·larà a l'interior del Casal d'Avis per garantir unes condicions de confort adequades, tenint en compte les altes temperatures d'estiu i per oferir un espai més accessible i acollidor per a la ciutadania.