Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
Argentona augmenta el nombre de locals electorals per a les eleccions al Parlament de Catalunya que se celebraran el pròxim diumenge 12 de maig. Finalment, hi haurà set col·legis distribuïts en diversos punts de la vila amb l'objectiu d'afavorir la mobilitat dels votants.
Respecte als anteriors comicis, celebrats el maig de 2023, es manté l'Escola Les Fonts i l'Escola Sant Miquel del Cros, però en aquesta ocasió, el Poliesportiu no serà col·legi electoral. En canvi, s'incorporen l'Escola Argentona, l'Escola Bernat de Riudemeia, el Saló de Pedra, La Sala i el Casal d'Avis.
Aquests són els col·legis electorals per a les eleccions al Parlament de Catalunya el 12 de maig:
Podeu consultar tots els locals electorals, les seves adreces i la resta de tràmits relacionats amb la pàgina eleccions del 12M a Argentona.
Per a més informació, també podeu consultar la seu electrònica de l'Institut Nacional d'Estadística.