Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

Fins al 31 de març, el govern de l'Estat obre un termini per sol·licitar un ajut extraordinari de 200 euros que s'adreça a famílies vulnerables, per tal de fer front als efectes de la inflació de preus.
Cal sol·licitar-lo a través del web de l'Agència Tributària i pot acollir-se qualsevol persona en situació de baixos ingressos i patrimoni que l'any passat fos assalariada, autònoma o hagi cobrat l'atur. No poden acollir-se a aquest ajut els pensionistes o aquelles persones que cobrin l'ingrés vital mínim.
Podeu fer la sol·licitud i més informació a través del següent enllaç:
Condicions
La condició és no haver superat els 27.000 euros d'ingressos anuals durant l'any passat i no tenir un patrimoni de més de 75.000 euros a 31 de desembre de 2022, sense comptar l'habitatge principal.
No cal aportar cap documentació a l'hora de fer la sol·licitud. Un cop omplert el formulari, l'Agència Tributària creuarà les dades amb les d'altres administracions i determinarà si el contribuent té dret al xec. L'ajuda s'abonarà a través d'una transferència bancària al compte que indiqui el sol·licitant de l'ajuda, amb la condició que ell en sigui el titular, i la previsió és que es rebi, com a molt tard, el 30 de juny d'aquest any.
