Notícies
Publicat el 09.09.2022
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Nou cicle d'activitats al Casal municipal de la Gent Gran
casal gent gran
  •  Les inscripcions s'iniciaran la propera setmana i els tallers i cursos començaran a partir del 19 de setembre
  • Les classes de gimnàstica terapèutica es posaran en marxa a partir de l'octubre

La regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament d'Argentona ha presentat la programació de tallers i activitats que s'organitzaran durant els mesos de setembre a desembre de 2022 i que s'adrecen a persones majors de 60 anys d'Argentona i Òrrius. Propostes adreçades a estimular la memòria, el creixement personal o l'ús de les noves tecnologies, entre d'altres.

Són activitats gratuïtes i amb places limitades, que es faran a les instal.lacions del Casal municipal de la Gent Gran (Avgda. Puig i Cadafalch 2-4). Les inscripcions s'iniciaran la propera setmana i les classes ho faran a partir del dilluns 19 de setembre

Les activitats previstes són les següents:

  • Fent memòria
  • Fent ioga
  • Fent tai-txi
  • Fent petar la xerrada: Sessions per parlar de records, emocions i vivències personals.
  • Fent mindfulnesss: gestió emocional, autonomia i responsabilitat sobre el procés d'envelliment.
  • Fent una llegida.
  • Trucs de cuina: Una cuinera professional local compartirà consells i trucs culinaris. 
  • Smartphone: Introducció a l'ús de les aplicacions del telèfon mòbil. 

Per a més informació podeu adreçar-vos al Casal de la Gent Gran d'Argentona, els dilluns i dimarts de 10 a 13 hores, o per whatsapp al telèfon 673 274 336.

Així mateix, també s'informa que l'activitat de gimnàstica terapèutica començarà a l'octubre.  Properament també s'informarà sobre les dates i els terminis de preinscripció. 

 
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800