Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'Ajuntament d'Argentona encetarà en les properes setmanes un pla per enfortir la relació entre l'administració local, les entitats i la ciutadania en general, a través de la creació de taules sectorials. Seran espais de diàleg i treball per tal de fomentar una participació més efectiva i funcional en els assumptes de la gestió pública i les necessitats del municipi.
L'objectiu és acostar els projectes municipals, alhora que millorar les relacions, planificar i dissenyar conjuntament amb els sectors interessats accions i propostes per al municipi, fomentant la cogovernança i la responsabilitat ciutadana en la gestió dels recursos i els serveis públics.
Seran espais oberts a aquelles entitats, col·lectius i ciutadania amb interès a participar-hi, i es convocaran regularment.
En les properes setmanes està previst posar en marxa una Taula sectorial d'Igualtat, així com també una de Comerç i una per a la gestió de l'arbrat. També en el pla d'acció es contempla impulsar durant aquests mesos més espais en l'àmbit de la gent gran, l'adolescència i la joventut. Les regidories competents de cada àrea, amb el suport de l'àrea de Participació Ciutadana, seran les encarregades d'organitzar i dinamitzar aquestes taules.
En el marc d'aquesta voluntat per restablir una millor comunicació amb la ciutadania després d'un període difícil a causa de la pandèmia i les restriccions sanitàries, també aquesta primavera es reprendrà el cicle de les Reunions de Poble en què el govern convoca una sessió oberta per presentar projectes destacats que s'estan duent a terme i recollir propostes i suggeriments dels veïns i veïnes.
Si voleu més informació, podeu adreçar-vos a través de la bústia de l'àrea de Participació Ciutadana www.argentona.cat/bustiaparticipacio.
