Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'Ajuntament d'Argentona iniciarà properament els treballs d'elaboració d'un Pla Intern d'Igualtat. Es tracta d'una eina per assolir la igualtat de tracte i d'oportunitats a l'administració local, eliminant qualsevol tipus de discriminació per raó de sexe, donant resposta així a les disposicions i lleis, així com a la Llei d'Igualtat i la LLei de l'estaut de l'empleat públic.
L'elaboració d'aquest pla s'iniciarà amb una diagnosi i l'any vinent es constituirà una comissió de treball amb els representants dels treballadors, el departament de Recursos Humans i la regidoria d'Igualtat, feminismes i LGTBI per tal d'elaborar les diverses accions.
El document preveu contemplar 7 línies de treball :
1.Estratègia i organització interna de l'organisme
2.Representativitat de les dones i distribució del personal
3.Condicions laborals
4.Accés al treball, desenvolupament i formació professional
5.Coresponsabilitat i conciliació de la vida personal, familiar i laboral
6.Prevenció i actuació contra les conductes d'assetjament sexual, per raó de sexe i identitat de gènere
7.Salut laboral i condicions físiques de l'entorn de treball