Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

Degut a l'alta incidència registrada en els darrers dies del tigre del plàtan, l'Ajuntament d'Argentona durà a terme tractaments fitosanitaris a diversos carrers i zones amb arbrat de l'espai públic. La previsió és que la nit de dimarts a dimecres les tasques es concentrin al centre urbà i dijous al veïnat de Madà.
Es recamana als veïns i veïnes que tanquin les finestres del seu habitatges i no estacionin els vehicles als carrers afectats durant els treballs.