Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

L'Ajuntament d'Argentona posa a disposició dels comerços i els veïns i veïnes del recorregut del correfoc, planxes de cartró per protegir finestres, aparadors, rètols i daltres elements susceptibles de patir desperfectes a causa del foc.
Podeu recollir-ne de manera gratuïta a l'Ajuntament d'Argentona el dijous 20 i el divendres 21 de febrer de 9 matí a 2 del mgidia, al departament de Cultura i Festes de l'Ajuntament d'Argentona (c/ Gran, 59 - 1a planta).
El recorregut del correfoc dels Diables d'Argentona d'aquest divendres 21 de febrer començarà a les 10 del vespre i serà el següent: c/ Gran, Àngel Guimerà, Anna Maria Ravell, Rosers, Paret de les Mentides, plaça de Vendre, Torras i Bages, plaça de l'Església, Lladó de Baix, Bernat de Riudemeia, Avigda. Puig i Cadafalch i plaça Nova.
També es recorden alguns consells i recomanacions de seguretat: