Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
En el marc del Pla de dinamització associativa que impulsa en els darrers anys la regidoria de Participació Ciutadana, el proper dissabte 29 de febrer s'ha organitzat una nova sessió formativa adreçada a les entitats del municipi.
El proper taller programat és "Noves fonts de finançament per a entitats", de quatre hores de durada i que acostarà als assistents qüestions com la captació de fons, l'anàlisi financer de l'entitat, com elaborar un plar de captació de fons, tècniques i canals, o els principis bàsics per obtenir subvencions i ajuts públics o finançament privat, entre d'altres.
La formació és gratuïta però cal inscripció prèvia d'aquells representants de les associacions que vulguin assistir-hi. Trobareu el formulari d'inscripció a l'enllaç que trobareu a continuació
A les anteriors edicions del cicle s'han tractat assumptes com la comptabilitat, marc legal i transparència, el certificat digital, la sol.licitud de subvencions, principis de fiscalitat o l'aplicació del codi ètic.
La sessió del 29 de febrer serà de 10 del matí a 14 hores, amb una pausa a la mitja part, a la sala d'actes de l'Ajuntament (c/ Ramon Par, 1).