Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 20.09.2019
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
600 anys de la Universitat del Terme de Mataró, Vilassar i Argentona
Municipalitat
Diverses xerrades i activitats commemoraran aquesta efemèride que marca l'inici històric d'aquests municipis del Maresme

Els propers divendres 27 i dissabte 28 de setembre Mataró, Vilassar de Dalt i Argentona organitzen una sèrie d'activitats amb motiu dels 600 anys de la Universitat del terme de Mataró, Vilassar i Argentona (1419-2019).

La inauguració d'aquestes jornades de recuperació històrica de l'origen dels municipis tindrà lloc el divendres al Museu Arxiu de Vilassar, en un acte que comptarà, entre d'altres, amb l'alcalde d'Argentona Eudald Calvo.

La programació compta amb el suport del Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell. Enric Subiñà participarà en diverses xerrades i taules rodones, entre elles la que tindrà lloc el dissabte 28 de setembre a la tarda a la Casa Gòtica. A les 17h oferirà la conferència "Argentona, Mataró i Vilassar, les primeres passes cap a l'alliberament. I a les 18 h s'iniciarà una visita guiada per l'Argentona de finals del segle XV. Per a més informació sobre aquesta activitat podeu clicar al següent enllaç.

Trobareu tota la programació d'aquestes jornades al link de sota

1419-2019 El naixement d'una municipalitat

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800