Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

Aquest dilluns, l'alcalde Eudald Calvo i el president de Creu Roja d'Argentona-Dosrius-Òrrius, Pep Valentí, han signat al despatx d'alcaldia de l'Ajuntament d'Argentona el conveni de col.laboració que anualment renoven les dues entitats.
L'acord reconeix la tasca de Creu Roja en potenciar el voluntariat i la col•laboració en tasques de protecció civil, cobertura de l´àrea social, amb infraestructures, material i recursos humans. El conveni també contempla l'impuls de campanyes solidàries, projectes de cooperació i la promoció d'activitats preventives.
L'Ajuntament farà també aquest 2018 una aportació anual a l'entitat de 18.000 euros i atorga la cessió gratuïta d'un espai a l'antiga fàbrica Velcro per a la utilització per part de Creu Roja com a seu social i dur a terme les seves activitats.