Notícies
Publicat el 28.08.2018
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Obertes les inscripcions al taller de gimnàstica terapèutica
gimnàstica terapèutica
El curs es pot realitzar a l'antiga fàbrica Velcro els dimarts i/o dijous al matí o a l'escola Sant Miquel del Cros els dijous a la tarda

Aquest dimecres 29 d'agost s'obren les inscripcions al taller de gimnàstica terapèutica per al curs 2018-19.

La sol·licitud s'ha de presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Argentona. El preu és de 20 euros per a tot el curs i el pagament s'ha de fer efectiu en el moment de la inscripció, en efectiu o targeta. També es podrà sol·licitar dispensa o bonificació.

Les places del taller són limitades i els grups s'organitzaran per ordre d'inscripció. El curs de gimnàstica es durà a terme els dimarts i/o dijous a l'antic edifici Velcro, amb les següents opcions horàries: les 9, 10 o les 11 del matí, i s'iniciarà el dimarts 18 de setembre.

I també a l'escola Sant Miquel del Cros, a partir del 20 de setembre, els dijous a la tarda de 17:30 a 18:30.

La gimnàstica terapèutica es tracta d'una gimnàstica adreçada a mantenir una activitat física saludable i reeducar la postura, tot alliberant les tensions. Diàriament, adquirim males postures i sobrecàrregues, que unit al sedentarisme fan que ens anquilosem, ens provoquen fatiga general, dificultat per a realitzar gests i sovint dolor. Amb la terapèutica millorem l'esquema postural, sent més conscients del nostre cos.

Podeu descarregar-vos el full de sol·licitud al següent enllaç

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800