Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

Amb motiu de la vaga general convocada per la Intersindical-CSC, l'Ajuntament d'Argentona decreta els següents serveis mínims:
Els diferents serveis municipals, entre els quals l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, obriran les seves instal•lacions amb els serveis mínims establerts. Els centres educatius també garantiran serveis mínims. L'Oficina municipal del Cros no oferirà aquest dimecres atenció al públic.
Pel que fa a les escoles bressol municipals El Bosquet i Cargol treu Banya prestaran el seu servei de les 7:45 a 12 del migdia i de 15 a 17 hores amb una persona de l'equip directiu i tres educadores. No hi haurà servei de menjador.