Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
La propera setmana es convocarà també la Comissió Local de Seguretat amb la participació dels grups polítics municipals

Aquest dimarts es va reunir la Junta Local de Seguretat, òrgan que integren representants dels cossos de seguretat de la Policia Local, Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil, en una sessió que va estar presidida pel delegat territorial del Govern de la Generalitat de Catalunya, Miquel Àngel Escobar, i l'alcalde d'Argentona, Eudald Calvo. Anualment la Junta es reuneix amb l'objectiu de coordinar objectius, dissenyar línies d'actuació compartides i analitzar les dades i els resultats policials al municipi
Durant la trobada es va posar de manifest la tendència confirmada als darrers mesos cap a una progressiva reducció dels delictes i actes penals en general, així com dels robatoris amb força a domicilis, tot i un lleuger repunt als establiments comercials. Es va valorar positivament la pressió policial i l'efectivitat dels diversos dispositius de seguretat que coordinadament han realitzat els cossos policials i que han contribuït a la baixada dels actes delictius.Des de la Policia Local d'Argentona es va subratllar el ventall de serveis que ofereix el cos i l'increment d'actuacions preventives en l'àmbit de la seguretat ciutadana, de trànsit, protecció de medi ambient, oficina d'atenció al ciutadà i millora de la qualitat de vida, a més del bon balanç en matèria de proximitat i mediació
També es va informar de la previsió del govern d'ampliar el cos de Mossos d'Esquadra amb 500 nous efectius l'any 2018, que permetrà desplegar un millor servei i més efectiu de seguretat ciutadana a tot el territori. Eudald Calvo, per la seva banda, va agrair la tasca realitzada pels cossos de seguretat i va esperonar-los a seguir treballant per la reducció dels fets delictius al municipi, el foment de la convivència ciutadana i la proximitat amb els veïns i veïnes.
Comissió Local de SeguretatLa propera setmana es convocarà també la Comissió Local de Seguretat, després de la proposta aprovada al ple municipal i que comptarà amb la participació dels grups polítics municipals, per tal d'avaluar mesures davant els episodis de robatori, així com l'impuls d'accions de sensibilització i de reforç de la seguretat entre la ciutadania.