Notícies
Publicat el 07.11.2016
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Vols formar part del Consell de la Vila?

Consell de la Vila 2016

El Consell de la Vila d'Argentona, òrgan màxim de participació ciutadana municipal, obre un nou termini d'inscripció per tal d'incorporar nous veïns i veïnes del municipi que vulguin prendre part en aquest espai que reuneix les entitats i associacions locals, veïns a títol individual i representants dels grups polítics municipals. Després que s'hagin produït algunes baixes a les darreres setmanes, el Consell compta de nou amb places lliures per tal que aquells i aquelles que vulguin implicar-se en les qüestions importants municipi puguin participar activament mitjançant aquest altaveu i canal d'interrelació entre l'Ajuntament i la ciutadania.

Funcions

El Consell de la Vila té com a principals objectius el seguiment del pla d'actuació municipal i l'impuls de processos i programes de participació ciutadana, així com debatre i proposar assumptes d'interès general per a la ciutadania. Aquest òrgan es reuneix de manera ordinària un cop a l'any i compta amb una Comissió Permanent integrada per alguns dels membres del Consell que s'encarrega de l'elaboració de les propostes i dotar de continguts al Consell de la Vila i que es reuneix més assiduament.

El primer Consell de la Vila es va constituir a principis de l'any 2012 i, tal i com fixa el reglament de Participació Ciutadana municipal, s'ha de renovar cada tres anys. L’òrgan consta d'una vintena de representants de les entitats locals, 15 veïns del municipi i un membre de cada formació política amb representació a l'Ajuntament.

Si hi estàs interessat o per a més informació envia un correu electrònic a participacio@argentona.cat, truca al 937974900 o visita  la secció Participació Ciutadana del web www.argentona.cat.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800