Notícies
Publicat el 16.06.2016
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Es reprenen les reunions dels grups de treball del procés del Pressupost Participatiu
Una taula final de debat decidirà al juliol la selecció de projectes que es portaran al setembre a una consulta ciutadana

pressupost participatiu

Aquesta setmana s'inicia la segona fase de reunions dels grups de treball que participen en la selecció de les propostes finalistes del procés del Pressupost Participatiu.

Durant les properes setmanes cadascun dels cinc grups celebrarà dues trobades més que culminaran en una taula final de debat en què representants de cadascun dels grups, acompanyats per representants polítics i tècnics municipals, definiran la llista final de projectes que es portaran a consulta ciutadana.

De les més de 200 propostes rebudes a l'inici del procés, els grups de treball van fer en la primera fase de reunions una primera tria d'aquelles propostes més interessants per al municipi. Entre aquestes es troben algunes com la millora de parcs infantils, l'adequació de la Font Picant, la millora de la mobilitat al centre urbà o la remodelació del pavelló esportiu municipal, entre d'altres.

El procés del Pressupost Participatiu impulsat per la regidoria de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Argentona destinarà 500 mil euros del proper pressupost municipal a les propostes més votades en la votació popular que se celebrarà al setembre. S'ha establert que es sotmetrà a aquesta consulta un màxim de 10 propostes finalistes. La ciutadania major de 16 anys podrà escollir-ne un màxim de tres i valorar amb 3, 2 i 1 punts per odre de preferència.

Per a més informació visita www.argentona.cat/pressupostparticipatiu

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800