Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'Ajuntament d'Argentona convocarà aquest mes de març una reunió amb els presidents de les comunitats i de les entitats del barri del Cros per validar l'elecció del model de recollida de la brossa porta a porta. De forma pràcticament unànime tots els veïns que han participat durant aquestes setmanes, mitjançant una butlleta i el formulari online, així com a les sessions de dinamització, s'han decantat pel model 2.
Aquesta alternativa ofereix major comoditat als veïns i consisteix en què serà el mateix servei de recollida qui deixarà i recollirà cada dia el cubell comunitari, a diferència dels altres dos models proposats, que plantejaven que fos la mateixa comunitat qui es fes càrrec del cubell, o bé instal.lar uns penjadors al carrers per a contenidors individuals.
Amb tot, la participació dels veïns en aquest procés ha estat baixa i per aquesta raó la decisió es ratificarà amb els presidents de les comunitats i de les entitats del barri.
Posada en marxa del porta a porta a l'octubreA la primavera s'impulsarà una campanya informativa per tal que els veïns i veïns comencin a sensibilitzar-se i incorporar els hàbits d'adaptació al nou sistema porta a porta. Al setembre, un equip d'informadors visitarà casa per casa els veïns per lliurar-los el cubell, les bosses de rebuig i altres materials de suport, així com per resoldre dubtes i qüestions que plantegin els ciutadans.
La posada en marxa de la recollida porta a porta, que es farà efectiva a principis d'octubre, s'acompanyarà també d'informadors que, a peu de carrer, assessoraran i facilitaran aquesta implantació del nou model de recollida al barri.
L'ampliació del sistema porta a porta a tot el municipi es completarà al gener de 2017 amb la posada en marxa d'aquest model de recollida a les urbanitzacions d'Argentona.