Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Aquest dilluns es va celebrar el ple corporatiu ordinari del mes de desembre. El ple es va prolongar durant poc més d'una hora. Un dels primers punts que es van aprovar va ser l'encomana al Consell Comarcal del Maresme de la gestió de la contractació de serveis de telecomunicacions, una decisió que permetrà a l'Ajuntament negociar millors condicions amb els proveïdors dels serveis.
El govern va optar per retirar el punt relatiu a la modificació puntual del Pla General d'Ordenació per tal de consensuar qüestions de caire més tècnic amb totes les parts implicades.
Va trobar consens unànime la concessió a Emili Sempere del títol de membre d'honor del Patronat del Museu del Càntir. També va aprovar-se la moció del grup d'ERC per tal de reconèixer públicament les víctimes dels bombardejos sobre la població durant la Guerra Civil. La proposta va merèixer algun matís de Tots x Argentona, així com del Partit Popular. Posteriorment es va aprovar la urgència i la moció per tal d'establir per acord de ple el nou horari dels plens municipals, que s'avança de manera definitiva a les set de la tarda. La sessió de desembre també estava prevista a aquesta hora, però finalment es va endarrerir a les vuit davant la impugnació presentada per Tots x Argentona. L'Alcalde Eudald Calvo va traslladar als assistents la seva disculpa pel canvi.
A l'apartat de precs i preguntes, Tots x Argentona va consultar i plantejar diverses qüestions als regidors del govern. Va sol.licitar, entre d'altres, la publicació de totes les actes dels plens al web municipal, informació sobre la campanya de poda de l'arbrat viari, la memòria econòmica de la piscina i l'aprofitament de l'aigua de la font de Sant Domingo, així com l'evolució de diversos mocions aprovades o el projecte de remodelació de la plaça de Vendre.
La sessió va concloure amb un breu torn obert al públic. La propera sessió municipal serà ja l'any vinent i està prevista per al dilluns 11 de gener, a les 7 de la tarda.