Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
El Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme ha informat a l'Ajuntament que els serveis mòbils d'última generació anomenats comercialment 4G – mòbils LTE sobre la banda de freqüències de 800 Mhz- es trobaran disponibles en breu a Argentona. La tecnologia 4G permet connexions mòbils de molt alta velocitat, millorar la cobertura a l'interior dels edificis i majors nivells de penetració geogràfica, especialment a les zones rurals.
No obstant, la prestació d'aquests serveis mòbils pot comportar l'aparició de determinades afectacions en la recepció del senyal de TDT dels usuaris del municipi situats a prop de les estacions de telefonia mòbil, ja que les emissions 4G es produeixen a la banda adjacent a la de TDT.En paral.lel també s'està enviant aquests dies una carta informativa als veïns en què se'ls explica que es podrien produir incidències en la recepció de la senyal de televisió durant les properes setmanes.
Des del Ministeri es garanteix que s'ha establert el procediment d'actuació per solucionar aquest tipus de problemes, garantint que les molèsties als ciutadans seran mínimes i que la seva solució - consistent en la instal.lació d'un filtre - serà gratuïta. Per això s'ha contractat el servei “Llega 800”, que ajudarà a resoldre les possibles afectacions.
Si es viu a una comunitat de propietaris, es recomana que sigui el president o administrador qui realitzi la petició. En el cas d'habitatges individuals, es podrà contactar directament amb el Centre d'Atenció als Usuaris.
Podeu consultar més informació en aquest enllaç www.llega800.es i al telèfon gratuït del Centre d'Atenció als Usuaris 900 833 999.
