Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()

Ja s'ha obert el termini per a presentar els treballs per a la Mostra Literària d'Argentona, que enguany arriba a la 32a edició. La data límit per a presentar les propostes de prosa o poesia és el 7 d'abril i es poden fer arribar a l'Ajuntament d'Argentona, en l'horari d'atenció ciutadana, de dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores i els dijous també de 16 a 19 hores. Només s'acceptarà una obra per categoria, modalitat i participant. Els treballs hauran de ser en català, individuals i totalment inèdit.
Una de les novetats d'enguany és la categoria microrelats per a participants a partir dels 15 anys, de temàtica lliure i amb un màxim de 140 caràcters, així com una categoria de relats breus per a persones amb discapacitats intel·lectuals, també a partir dels 15 anys.
El veredicte del jurat es farà públic el 23 d'abril a les 19 hores al Saló de Pedra i els premis es lliuraran en el mateix acte. Els premis consistiran en un diploma i una quantitat econòmica que es destinarà a la compra de llibres.
Al següent enllaç pots consultar la bases de la XXXII Mostra Literària d'Argentona
