Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 05.02.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Es reforcen els sistemes de seguretat per evitar robatoris a l'enllumenat públic

L'Ajuntament d'Argentona ha ampliat les mesures de seguretat a l'enllumenat públic instal.lant nous sistemes antirobatori a les urbanitzacions de Les Ginesteres, Madà i el veïnat de Serra de Lladó.

Els equips de seguretat funcionen enviant un avís a l'empresa de manteniment de l'enllumenat, que compta amb un servei de guàrdia 24 hores,  quan es detecta un intent de robatori de coure. Fins ara es disposava d'aquest sistema als quadres elèctrics situats al Polígon Industrial Nord, barri de Sant Miquel del Cros, Can ferreters i diverses zones del centre del municipi. Amb aquesta intervenció s'espera reduir també en aquests sectors els casos de robatori a l'enllumenat públic.

La intervenció ha estat realitzada per l'empresa Electricitat Boquet amb tecnologia de l'empresa Cleverlighting

L'Ajuntament torna a sol.licitar la col•laboració ciutadana, com ja ha fet en d'altres ocasions, per tal que els veïns alertin a la Policia Local, trucant al telèfon 93 797 13 13, si  detecten alguna persona no uniformada o que no s'identifiqui com a Electricitat Boquet manipulant les instal•lacions d'enllumenat .

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800