Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'estiu passat, coincidint amb la Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa, una delegació del consistori francès es va desplaçar fins a Argentona i es va avaluar la possibilitat d'obrir la porta a un agermanament d'aquests dos municipis que compten amb importants fires de ceràmica i que participen conjuntament en el projecte europeu Arginet i a l’Agrupació Europea de Ciutats de la Ceràmica.
En cas de concretar-se, suposaria el primer agermanament d'Argentona amb un altre municipi.
La visita dels regidors es fa coincidir amb la celebració de la Biennal d'Art Santó, una cita que reuneix un gran nombre de ceramistes de la regió, en què s'organitzen activitats al voltant de les representacions nadalenques i les figures del pessebre.
A banda de les possibilitats d'intercanvi en l’àmbit cultural i de la ceràmica, la pretensió dels dos municipis seria impulsar en aquesta trobada una declaració d'intencions que permeti desenvolupar un projecte que inclogui acords en d'altres àrees com l'educativa, la promoció econòmica i les bones pràctiques polítiques i de gestió administrativa. Aquesta iniciativa es presentarà a la ciutadania i a les entitats i associacions locals per tal d'avaluar i avançar en les possiblitats que pugui oferir aquest possible agermanament.
AubagneAubagne es troba situat al districte de Marsella, a la regió de Provença. Compta amb una població que ronda els 47.000 habitants i té una llarga tradició ceràmica. La ciutat compta amb un sector comercial molt dinàmic i acull un gran nombre de fires i mercats. El Museu de la Legió Estrangera és un altre dels seus grans actius turístics.
