Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Aquest dijous al vespre es va celebrar el ple extraordinari de l'Ajuntament d'Argentona en què es van aprovar les ordenances fiscals per a l'exercici 2015. La sessió va registrar l'absència dels regidors del grup Tots x Argentona Pep Masó i Miriam Agama.
Una de les més debatudes va ser la que regula l'impost sobre béns immobles (IBI). Des del govern es va anunciar que la majoria de propietaris experimentaran l'any vinent una reducció en la quantitat a abonar, tot i que la majoria de grups de l'oposicio van considerar insuficients les mesures adoptades en la proposta. Així, el PP i Agrupació d'Argentona va votar-hi en contra, mentre Tots x Argentona i el regidor no adscrit Jaume Uribe es van abstenir.
Pel que fa a la resta de modificacions, totes es van aprovar amb una majoria àmplia, tot i que en l'ordenança reguladora de la taxa per l'us de vehicles de la vorera i via pública, van votar-hi en contra el PP, Agrupació d'Argentona i el regidor no adscrit, amb l'abstenció de Tots x Argentona. Des de la formació encapçalada per Pep Masó es va assenyalar en diverses ocasions que les ordenances no eren públiques al web municipal i que no disposaven de recursos per avaluar i comparar les propostes d'ordenances per al 2015.
