Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'obra ha estat adjudicada per 91.935 € + IVA a l'empresa Vialitat i Serveis, SL i té una durada prevista de tres mesos.
Des de fa temps aquest mur es troba en un estat precari i presenta diverses esquerdes al llarg de tota la seva longitud. Amb aquestes obres es solucionaran els problemes d'estabilització del mur de contenció. S'ha optat per l'opció de doblar el mur de formigó, proposta que tècnicament i econòmicament es presenta com la més adient pels serveis tècnics municipals.
També s'enderrocarà la paret de la tanca i s'instal·larà una de nova que permetrà la visualització de la zona esportiva, amb una tanca calada metàl.lica. A banda del moviment de terres, l'excavació i enderroc de diversos elements, durant les obres s'enretiraran provisionalment els elements de mobiliari urbà i es talaran els arbres a la zona que ocuparan els nous passos de vianants, replantant-los a una nova ubicació.