Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'actuació afectarà principalment la plaça Blas Infante, Avinguda Mediterrani i plaça de Sant Miquel del Cros. Aquestes obres aportaran també millores a diverses zones i espais comuns, així com una remodelació i ampliació de voreres, entre d'altres.
L'acte comptarà amb la presència de la regidora del Pla de Barri, Susana López, i d'altres representants del govern de l'Ajuntament d'Argentona, així com membres de l'equip redactor del projecte, ASZ Arquitectes i la constructora CINPASA.
Durant la presentació també s'oferirà als veïns la possibilitat de veure l'exposició de les maquetes del projectes.
Al febrer de 2013 es van dur a terme diverses trobades i reunions participatives amb els veïns i representants de les entitats per tal d'aportar idees i propostes a l'equip redactor del projecte d'obres, així com obrir el debat sobre el futur i usos dels espais públics del barri.
