Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Des del passat mes d'abril i fins aquest diumenge s'han realitzat tallers, exhibicions i obsequis per tal de promocionar aquest mercat no sedentari que es va activar ara fa un any.
Situat al Passatge de Ponent i la plaça de Salvador Dalí, el mercat del Cros es veu afavorit per una àmplia zona d'aparcament, parc infantil i està molt proper també a diversos establiments de restauració i comerç del barri.
La proposta familiar per a aquest diumenge serà doble, amb una xeringada que s'iniciarà a les 11:30 hores i un taller de globoflèxia, que tindrà lloc de 10:30 a 12 del migdia.
