Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Aquesta actuació integral permetrà la rehabilitació d'aquelles vies i carrers més degradats pel pas del temps. L'obra consistirà principalment en substituir l'asfalt desgastat per un nou paviment més adient. També es tindrà en compte l’ús de materials que assegurin una major durabilitat i resistència a les inclemències meteorològiques.
La previsió és que les obres, que afectaran als carrers principals de la urbanització, com l'Avinguda de les Corts Catalanes, Joan Maragall, Carles Pi i Sunyer o Mercè Rodoreda, s'iniciïn a la tardor d'aquest any i es prolongaran entre tres i quatre setmanes.
La intervenció compta amb un pressupost superior als 100 mil euros i forma part del programa de reurbanització de diversos carrers de la vila inclòs al PUOSC (Pla únic d'obres i serveis) de la Generalitat de Catalunya.
L'equip de govern ha obert una via de diàleg amb l'Associació de veïns de Les Ginesteres per tal de definir i prioritzar les intervencions a una de les zones del municipi que ha arrossegat als darrers anys un dèficit d'inversions en via pública.