Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 01.03.2013
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Aquest dilluns arriba el ple corporatiu de març
El proper dilluns 4 de març, el saló de plens de l'Antic Ajuntament acollirà la sessió corporativa del ple municipal ordinari corresponent al mes de març.

Entre els punts destacats de l'ordre del dia, cal esmentar la modificació del reglament del Consell Municipal de Mitjans de Comunicació d'Argentona o l'aprovació i modificació de diverses ordenances fiscals, entre d'altres.

Com és habitual el ple incorporarà també diverses mocions de la majoria dels grups municipals.

El ple el podreu seguir a través de Ràdio Argentona al 104.6 FM i via online des de www.argentonacomunicacio.cat. La sessió també es podrà veure per streaming a www.livestream.com/argentonacomunicacio i al twitter des del hashtag #argentona.

Al document PDF que acompanya la nota pots consultar l'ordre del dia del ple municipal.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800