Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 13.01.2013
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Festa dels Tres Tombs passada per aigua
Tot i la pluja, la Festa dels Tres Tombs ha tornar a esdevenir un dels actes més lluïts i espectaculars de la Festa Major d'hivern d'Argentona. La cita ha comptat amb una gran participació i s'han pogut veure grans exemplars animals i una àmplia varietat de carruatges.

El públic que s'ha concentrat en gran nombre en el recorregut s'ha procurat paraigües i impermeables per tal de fer front a l'aigua que, fins i tot, ha augmentat la seva intensitat durant aquests Tres Tombs. També ha hagut de protegir-se de la pluja el mossèn de la parròquia de Sant Julià, el senyor Àlex Marzo, en l'acte de benedicció dels animals.

La cercavila ha estat animada també per la banda d'Argentona.

El darrer dia de festa major es completa el diumenge per la tarda amb un partit de futbol americà, l'espectacle familiar "Tot assajant Cyrano" a La Sala i cinema al Centre Parroquial.

A la pàgina a flickr de l'Ajuntament d'Argentona podràs trobar imatges d'aquesta festa major d'hivern i dels Tres Tombs. Pots visitar-la clicant aquí

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800