Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Aquest dilluns 6 d'agost es posa el punt i final a la Festa Major d'Argentona, i també a la Fira d'Artesania i la Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa que durant aquest cap de setmana ha fet bategar amb molta força el centre del municipi. Malgrat el xàfec d'aquesta matinada, sembla que la meteorologia podria estabilitzar-se durant el dia i donar una treva al darrer dia d'activitats.
El matí arrencarà amb la 14a Pedalada popular, amb un recorregut d'11 quilòmetres, amb sortida des de la Plaça del Molí. A la 1 del migdia, a la Plaça Nova, els Diables d'Argentona recuperaran la Repicatronada, que assoleix la seva 13a edició. La tarda es centrarà principalment en el públic infantil, amb una cercavila acompanyada del grup Brincadeira, fina a la Font Picant, on tindran lloc activitats lúdiques per a tota la familia, amb jocs infantils, tirolina o un circuit de segways.
Les propostes continuaran amb sindriada i ballada de sardanes i la gran trepitjada de fang i cloenda de la fira de ceràmica i terrissa a la Plaça de Vendre. Les havaneresa les 11 de la nit a la Plaça Nova i la darrera jornada de Garrinada, amb el combat de corrandes, el sopar popular i els concerts d'Ebri Knight, Los Chicos del Maíz i Txarango baixaran el teló d'aquesta Festa major.
