Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
La programació de juliol, que es durà a terme al Casal de Joves (antiga fàbrica Velcro, c/Enric Granados, 5-11), escalfa motors ja aquesta setmana amb sessions de pintura en mural i un curset d'elaboració de batuts de fruita, el divendres. L'agenda inclou un taller de ràdio, que es durà a terme els dilluns 2,9 i 16 de juliol, un taller de bijuteria amb macramé, per crear tot tipus de collarets, polseres o arracades, els dimecres 4,11 i 18 de juliol; i els dijous 5,12 i 19 s'oferirà un taller de fotografia. Els dimarts es reserva a les activitats esportives, i es duran a terme partits de voleibol, bàsquet o futbolí.
Les iniciatives per als joves es completen amb una sessió d'estampació de samarretes, una guerra de globus d'aigua, i el divendres 20 de juliol es celebrarà la festa de cloenda.
L'horari del Casal de Joves i del Punt d'informació juvenil és de dilluns a dissabte de 16 a 20:30 hores. Al document adjunt que acompanya la nota podreu trobar el full d'inscripció als tallers.